Tuesday, March 03, 2009

ipoh station....(bandar puchong utama)

ahad lepas aku ker bandar puchong utama...aku g sana ngan insan tersayang ,kawan karib insan tersayang ku dan mary(kawan kepada kawan karib insan tersayang ku ,dah kira kawan kita org gak la...hehehehhe)...motif utama kita org pergi ker bandar puchong utama tu hanya mencarik mentol dan lampu jer...perjalan hanya 30 minit lebih kurang dari jalan klang lama(zamrud) ker bandar puchong utama...masuk dlm kedai berkenaan tu tak sampai sejam pun...sebab bukan beli banyak pun....just beli mentol energy saver dan lampu dinding jer tu pun 2 jer ....abis beli pun kita org pun blah la....aku ingat nak belah terus tapi pastu diorg ajak minum....kita org g la kat antara beberapa blok dari kedai lampu tu ...nama kedai minum tu ipoh station...terkejut aku...mcm rasa kat ipoh lak ..yg best nyer kedai nie...kedai nie penuh dengan barang2 lama....lagu2 dlm kedai pun lagu2 lama...mcm lagu saloma p.ramlee.....memang diorg wat mcm zaman dulu2 la kedai tu...makanan diorg boleh tahan gak la...sedap sambil menjilat peha...sebab aku sakit mana leh membongkok sampai menjilat jari kaki..wakakakaka.....pas abis bergelak ketawa kat kedai tu kita org pun balik la...tapi belum balik umah lagi ok....kita org g amcorp mall(tak termasuk mary sebab dia g gereja)...sampai kat sana berjalan la aku merayau-rayau kat dlm tu ...dlm nak dekat kul 7 tu kita org ambik mary dan terus balik ker zamrud...moral of the story....jangan main hujan ok .....hehehehehehe



antara air minum yg kami pesan kat ipoh station (mak,bakal mak mertua suka saya) carik dimana ia...hehehehe




nie lak gambo dari atas hehehe

nie cekodok ngan keow teow goreng sedap giler....tak kedekut perisa ngan pisang bak kata kawan karib insan tersayang kuhehehehe

insan tersayang~menu:mee kari & apple

kawan karib insan tersayang ku~menu: lempeng pisang,cekodok pisang dan teh ais

mary~menu:nasi gorang ikan dan teh ais jugak

aku~menu:keow teow gorang tak pedas dan tembikai

0 ulasan: