Wednesday, March 18, 2009

rescue blacky vs old town....


nie citer sabtu lepas ...lepas aku makan makaroni goreng yg nyum2 tu aku dapat panggilan dari seorg kawan yg mengalami kerosakan kereta kesayangannya yg bernama blacky....oleh demikian aku pun besiap-siap la...mandi dan mengenakan pakaian...itu pun nak bagi tau korg kan ..wakakakaka....aku pun tunggu la org tersayang aku ambik kat umah...bila dia sampai jer aku pun terus ke tempat kejadian....mcm kemalangan lak hahahaha...jenuh gak nak carik...pusing sana la pusing sini la...last2 kete rosak tu kat betul2 depan pejabat mak aku...IPD PJ(ibu pejabat daerah petaling jaya) sampai jer kat situ adik si kawan aku nie pun sampai gak..diorg awal sikit jer dari kita org...adik kawan aku tu pun bawak la si kakak nyer tu ker bengkel berdekatan....setelah di check2 kan ...baru la kami tahu..bahawa air kat rediator tu kering ...setelah ditambah air nyer dan tunggu sejuk sikit baru la si blacky tu ok....tapi kawan aku nie agak stress la bila jadik mcm tu...biasa la ..pompuan kan...bila semua nyer selesaikitaorg pun tanya kat kawan aku nei..nak g mana? dia kata nak balik sebab hilang mood nak g jejalan...pastud kawan aku kata dia lapor lak...kitaorg pun paksa la si kawan aku nie makan kat old town....makan nyer makan tau2 hujan lebat...apa lagi kene tunggu lagi la jawap nyer ..dari kul 2 lepak sampai kul 5.30 petang kita org kat situ...gelak huha huha...si kawan aku nie pun mood dia dah ok...balik tu kitaorg berpecah...kawan aku ngan kawan dia g amcorp mall aku ngan org tersayang balik umah masing....moral off the story jgnmain hujan..nanti demam....hahahahaha
(pic bawah nie ader lah menu kita org)



menu org yg kusayang:Toasted Bread & Coke lemon

menu aku: Strawberry Ice Cream & Ice Coffee

menu mary: Chicken Chop with Rice plus Ice Lemon Tea

menu kawan aku: Special Chicken Rice with Minced Beef plus Ice Lemon Tea

0 ulasan: