Wednesday, April 08, 2009

Dipaksa membuat tag,,,

tadik aku terbaca blog budak nakey...tgh syok-syok baca blog dia...tetiba terbaca ayat nie kat tag dia dlm blog...( 4 who you would like to answer this survey) tertera la nama aku didalam 4 itu..padan muka aku...kira aku kene la buat tag nie kan....aku dengan bangga dan confiden nyer menaip tag nie....saksi kan la soalan diberikan dan jawapan2 yg aku pulak bagi...zasssssss...layannnnnnn

soalan- soalannyer berbau seperti berikut:-


4 names that friends call U:-

--->maleng
--->mayeng
--->adil
--->black

note:-banyak lagi nama aku yg kawan2 aku bagi tapi yg 4 kat atas nie memang selalu digunakan di pasaran la kan..hahahahaha


4 most important dates in your life:-

--->birthday aku 05 jan
--->birthday jue 24 july
--->birthday adik aku 14 mei
--->hari paling gembira 26 mei

note:-tak banyak tarikh yg penting bagi aku pun...hahahahaha


4 things you've done in the last 30 minutes:-

--->makan mcd
--->mandi
--->angkat kain
--->isap rokok

note:-nasib bagi 4 jer...kalu suh bagi 100 ker jenuh nak menaip hahahaha.....


4 ways to be happy:-

--->chatting (ym)
--->game (ps2,psp,pc game)
--->tengok bola (manchester united)
--->bersama org tersayang (itu pun kalu dia tak moody)

note:-aku nie selalu happy kan org jer....bila aku nak happy kan diri aku nie kan ader jer halangan...sabar jer la kan kan kan hahahaha


4 gifts you would like to receive:-

--->kesihatan
--->keluarga
--->org yg tersayang
--->ujian dan pemberian dari yg maha esa..

note:-terima la seadanya kerana ia ader la kehendak yg maha esa.....


4 of your favourite hobbies:-

--->tgk wayang
--->main bola (skang dah tak leh main dah)
--->main game
--->merayau

note:-entah la...aku pun tak tau napa aku nie kurang hobi,,,hahahaha


4 places you want to go for vacation:-

--->old trafford manchester uited
--->jepun
--->langkawi
--->disneyland

note:-aku tak ader angan2 sebenar nyer nak g jejalan luar pada malaysia nie,.,,tak tau napa...tapi 4 kat atas tu ader la tempat yg aku nak g sesangat,,,,hahahaha

4 things always found in your bag:

--->perfume
--->barang2 pc
--->gula2 daim
--->kunci umah

note:- banyak habuk jer dari barang2 keperluan hahahaha


4 people whom you love so much:-

--->diri sendiri
--->family
--->juhaida
--->member la kot

note:- tak ramai yg aku sayang...sebab buat apa aku nak sayang org lain sedang kan diorg tak sayang kat aku...tul tak ,,kan kan kan


4 things 'special' for you:-

--->harga diri
--->cincin
--->moto(adilina)
--->fikiran aku

note:-pelik gak aku nie...tak ader sgt yg special kat aku nie,,,,hahahahaha


4 who you would like to answer this survey:-

---> sesapa follower aku nie yg tak buat lagi..harap2 buat la...

note:-pantun dua kene kerat dari aku....hidup jgn tersisih..sekian terima kasih...hahahahaha

2 ulasan:

Azlina Aziz said...

maleng aku kena wat gak ke? :|

___fina___ said...

fina xmOoOoOO wat la maleng walaupun fina follower kamu...hahahaha~buuwweekkkk~