Tuesday, June 30, 2009

adilina kembali hahahaha











kembali nyer moto kesayangan ku..



setelah sekian lama aku menanti akhirnyer aku dpt kembali moto kesayangan aku...sejak aku eksiden nie..aku hanya bergantung harap pada insan tersayang aku jer untuk aku kemana-mana..nak harap kawan-kawan..ader la yang boleh..yang tak leh pakai tu aku tak leh nak kata apa la kan..dah nama pun kawan-kawan kan..bukan nyer adik beradik kan ..nak kata tgk ker apa ker semua nyer hilang,...kepada yang dtg menjenguk diri ku yang kekurangan nie..aku amat-amat berterima kasih bebanyak-banyak..terutama nyer kepada awek_macho,marry,naruto,mad_girl,ampat_jahanam,toyon,poet,bob dan isteri(ina)shila_rambo,pyan(abg kepada shila_rambo),lee_joran..dekna..leh kira pakai jari kan...kepada org yg aku amat sayang iaitu juhaida mat ali atau id nyer blonchazz77..pengorbanan mu amat-amat ku hargai..tidak terbalas jasa mu selama diriku dihospital dan sepanjang tempoh kesakitan dia la menjaga dan mengambil berat pasal diri aku nie...nak harap kan org lain..alamat nyer makan hati la..hahahaha..tak pa skang nie baru aku sedar apa itu makna kawan...bak kata org tua-tua..kawan gembira ramai...bersepah-sepah...tapi kawan time kita sakit,susah memang payah nak jumpa..kalu ader pun leh kira pakai jari jer...time senang kita la kawan sejati..kita la adik beradik...tapi bila susah..batang hidung pun tak nampak...i nama nyer kawan kan kan kan ...kalu sahabat dia lain..betul tak...dah melalut aku nie...ok la sampai disini jer la...aku nak layan citer house lak...hahahaha..kepada pembaca tu kalu terasa harap maaf yek...tak terniat pun ..biasa la nama pun blog sendiri kan..luahan perasaan la nie hahahah..

1 ulasan:

Azlina Aziz said...

wahahahah!nama aku ada :D

tak lupe juga kepada adik aku azeem and kawan aku afnan..lol

maleng?mane sticker yahoo?awat tak display sekali?