Friday, June 05, 2009

glory-glory manchester united f.c

WAYNE ROONEY PENYERANG MAN UTD F.C

SIR ALEX FERGUSON PEGURUS MAN UTD F.C YANG HEBAT

TIKET DAN PAS TRANNING YANG AKU AKAN PERGI PADA 17 DAN 18 JULAI 2009 DI STADIUM BUKIT JALIL..YEAHHHHHHHH
GLORY-GLORY MANCHESTER UNITED F.C


akhirnyer aku dapat gak tiket ker perlawanan persahabatan diantara kelab yang amat aku minat iaitu MANCHESTER UNITED menentang negara darah tumpah darah ku sendiri iaitu MALAYSIA yang ku cintai...perlawanan akan diadakan di satdium bukit jalil pada 18 julai 2009..waktu perlawanan ader pada jam 5.30 petang...selalu nyer perlawanan akan diadakan pada waktu malam tapi berlainan pada perlawanan akan datang ini ....atas sebab supaya dapat mengalakkan keluarga beriadah untuk menyaksikan perlawanan tersebut...sebenarnyer aku tak sabar2 untuk menyaksikan perlawanan tersebut ..lagi-lagi aku dapat pass tranning...insyallah kalu dpt peluang aku akan berjabat tangan dan mendapat kan tandatangan pengurus yg aku sanjung sgt iaitu sir alex ferguson dan player yang aku nak jumpa sgt adalah rooney ..penyerang yg aku minat ..atas dasar..beliau boleh bermain dimana-mana posisi selain penyerang...dan pandai mencari ruang untuk menjaringkan gol..impan aku selepas ini adalah menyaksikan sendiri perlawanan MANCHESTER UNITED F.C DI OLD TRAFFORD..



SEMOGA IMPIAN AKU TERCAPAI...AMINNN...

0 ulasan: